ServiceIT

 

Cum să procedați dacă se defectează produsul cumpărat:
- Verificați dacă produsul este în perioada de garanție, pe baza Certificatului;
- Dacă produsul este în perioada de garanție, aflați din Certificatul de garanție unde trebuie trimis/dus produsul:  la service-ul autorizat sau la sediul nostru, dupa caz;

 

Pentru produsele care nu mai sunt în garanție, putem asigura următoarele servicii de reparații, la sediul din Șoseaua Mihai Bravu nr. 251-253, București :

Servicii preturi laptopuri Uzuale  Durata estimata  Pret LEI TVA INCLUS
Curatare laptop profesionala, inlocuire parte a carcasei 48 ore 150
Inlocuire/reparatie mufa alimentare, jack audio, usb, lan 48-72 ore 200
     
Rescriere Bios 48-72 ore 250
Reballing Chipset video/ nord /sud 72 ore 300/400
     
     
Servicii preturi laptopuri gaming/modele performante     Pret LEI TVA INCLUS
Curatare laptop profesionala, inlocuire parte a carcasei 48 ore 200
Inlocuire/reparatie mufa alimentare, jack audio, usb, lan 48-72 ore 300
Rescriere Bios 48-72 ore 350
Reballing Chipset video/ nord /sud 72-96 ore 400/650
     
     
Servicii preturi laptopuri Macbook   Pret LEI TVA INCLUS
Curatare laptop profesionala, inlocuire parte a carcasei 48 ore 200
Inlocuire/reparatie mufa alimentare, jack audio, usb, lan 48-72 ore 250-300
Rescriere Bios in functie de an 72-96 ore 350/400/450
     
Reballing Chipset video/ nord /sud in functie de an 72-96 ore 450/550/650/750
Constatare si diagnosticare in cazul in care se refuza reparatia 24-48 ore 180

 

- Toate sesizările referitoare la problemele tehnice ale produselor cumpărate de la stradait.ro pot fi transmise prin e-mail, la adresa service@producton.ro.

 

Va mulțumim.

Echipa StradaIT.ro