PRODUSE
Categorii produse Toate categoriile
Ai intrebari sau doresti informatii suplimentare?
Suna-ne acum la
021 9006
Aboneaza-te la newsletter
Fii la curent cu cele mai tari promotii Strada IT!

PRODUCTON SRL

Cod Fiscal:        RO4528050
Email:               vanzari@stradait.ro
Telefon fix:         021 9006


Facebook    facebook/stradait

 

Program de lucru:

Departament vanzari online: Luni - Vineri, intre orele 09:00 - 18.00

*Comenzile plasate pe site in afara programului de lucru vor fi confirmate si expediate in dimineata urmatoarei zile lucratoare.


Puncte de livrare offline


StradaIT există si in afara mediului online! Avem pentru tine 2 puncte de livrare in Bucuresti, pentru ca sa poti primi produsele in cel mai convenabil mod pentru tine.



Verificare integritate colet la livrare

Atentie! Va rugam verificati integritatea fizica a coletelor si produselor in momentul primirii lor, in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor in cazul in care coletul sau produsul prezinta urme de deteriorare.
Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.


Producton angajeaza:

 

Tehnician reumpleri

Responsabilitati:

  • Reumple cartusele cu cerneala sau toner,
  • Efectueaza impreuna cu seful de departament comanda de aprovizionare,
  • Receptioneaza materialele necesare procesului de reumplere,
  • Pliaza cutiile rezultate in procesul reumplerii si cele in care vine marfa de la aprovizionare,
  • Colecteaza flacoanele goale rezultate in urma procesului de reumplere,
  • Depoziteaza in cutii cartusele goale din gestiunea cartuse goale
  • Participarea la cursurile organizate pentru tehnicienii de reumpleri

 

Tehnician service imprimante

Responsabilitati:

  • Repararea si intretinerea echipamentelor aflate in contracte MPS
  • Repararea si intretinerea sistemelor de calcul intrate in service
  • Deplasarea la clienti pentru remedierea defectelor aparute la echipamentele din contracte sau la cererea express a clientilor
  • Instalare aplicatii specifice activitatilor de service si monitorizare echipamente imprimare
  • Participarea la cursurile de instruire tehnicieni service organizare de vendor
  • Ofera asistenta tehnica Telefonica si email clientilor companiei
  • Comportament ireprosabil la si atitudine pro client in timpul interventiilor

 

Manager ERP si baza de date Navision

Atributii:

  • Testeaza și implementeaza modificările de configurare a Microsoft Dynamics Navision si a bazei de date
  • Intelege mediile unice și interfețele de aplicație pentru dezvoltarea, testarea și implementarea actualizărilor in ERP.
  • Efectueaza întreținerea de rutină a sistemului, inclusiv scrierea și programarea fluxurilor de lucru și a rapoartelor.
  • Creeaza și menține documentația aplicației pentru procesul de audit.
  • Supraveghează securitatea și accesul, inclusiv crearea și menținerea conturilor de utilizator.
  • Menține controlul intern și guvernanța.
  • Interacționeaza cu furnizorii pentru servicii și asistență.
  • Monitorizeaza aplicația și interfețele și rezolva eventualele problemele
  • Sprijina utilizatorii finali cu toate aspectele legate de functionalitatea aplicatiilor.
  • Colaboreaza cu echipa centrală pentru implementarea și perfecționarea proceselor și instrumentelor de tranziție
  • Implementeaza si testeaza diversi conectori (API) catre alt platforme folosite in companie.

Cerinte candidat:

  • Experiența similara minim 3 ani in administrarea Microsoft Dynamics Navision
  • Diplomă de licență sau experiență echivalentă
  • Abilitatea de a gestiona și prioritiza un volum de lucru ocupat și variat
  • Este capabil să lucreze sub presiune și termene limită
  • Atitudine flexibilă cu abilități foarte bune de lucru în echipă
  • Competențe analitice puternice
  • Cunostinte limba engleza avansat
  • Cunostinte Excel avansate
  • Cunotinte avansate baza de date Microsoft SQL.

 

Operator Call Center

Atributii:
Gestionare proiecte Telesales:

  • monitorizare campanii Telesales.
  • Preluare si dezvoltare portofoliu de clienti:
  • intretinerea si imbunatatirea relatiei profesionale cu clientii actuali;
  • contactarea potentialilor clienti;
  • gestionarea fiselor de client si monitorizarea stadiului in care au ajuns discutiile/negocierile;
  • negocierea contractelor de servicii callcenter.
  • Urmarirea derularii contractelor de servicii callcenter incheiate

 Cerintele candidat:

  •  Experienta de minim 3 ani in domeniul vanzarilor;
  • Experienta de minim 1 an in coordonarea de echipe de vanzari;
  • Experienta in domeniul callcenter reprezinta un avantaj;
  • Capacitate de organizare, atentie la detalii;
  • Abilitati dezvoltate de comunicare si socializare;
  • Capacitate decizionala;
  • Persoana focusata pe rezultate, perseverenta in efort, rezistenta la stress
  • Inclinatie spre competitivitate.

 

Consultant vanzari IT

Atributii:

  • vanzarea directa catre client in showroom
  • cresterea vanzarilor
  • aranjarea produselor la raft
  • inventare
  • receptie marfa
  • pregatirea coletelor
  • consilierea clientului in magazin

Va puteti depune candidatura pe adresa de mail eva.berindei@producton.ro sau ne puteti contacta telefonic la numarul 0745.981.768.

SC Producton SRL este inregistrata in registrul de evidenta a prelucrarii datelor cu caracter personal al ANSPDCP cu nr. 11120.
magazin online
xxnxx
Aboneaza-te acum la newsletter si iti dam un bilet de calatorie pe StradaIT: un voucher de 30 de lei